maanantai 17. syyskuuta 2012

Ompputissis

Juhannuksen jälkeen käytiin serkkuni kanssa Myllymuksuilla ostoksilla. Tuhlasin synttärilahjaksi saamani lahjakortin (Kiitos Maikku!). Ostin tissistä varten omppua ja tähteä. Ekan version tein kuitenkin halpiskankaasta ja hyvä niin, kun sehän ei oikein istunut. Nyt viimein leikkelin molemmat kankaat ja ompun sain eilen ommeltuakin. Tykkään, vaikka pitkään olen pähkäillyt, ovatko omput liian räikeät.

kaava: no se sama, mut vähän omaksi muokattu.
kangas: trikoota Myllymuksuilta

6 kommenttia:

  1. Minusta tämä on tosi ihana ja ajankohtainen tissis, nythän on omppuaika. Ei ole yhtään liian räikeä, syksyn pimeyteen tarvitaan värejä;)

    VastaaPoista
  2. Tästä tuli tosi kiva ja istuva!

    VastaaPoista
  3. Ihanan pirteä kuosi :D Vähänkö noi Tessan hiukset on taas kasvanu?! :O

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva kuosi! Onko sulla tuossa ylä- ja alakappaleiden välissä sitä kaitaletta lainkaan? Mä oon tehnyt vasta yhden koeversion, enkä ole ollenkaan tyytyväinen. Jos onnistuisi ilman vyötärökaitaletta, uskaltautuisin ehkä kokeilemaan uudestaan. ;)

    VastaaPoista
  5. Olen jättänyt sen kaistaleen pois, kun istuu mulle näin paremmin. ja toi etuyläosa on xl-kaavasta ja muuten s-kokoista.

    VastaaPoista